Kifid
Als consument kun je bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) terecht voor bemiddeling in conflicten met financiële dienstverleners. Alleen als je niet tevreden bent over de manier waarop je klacht door de financiële dienstverleners is afgehandeld, kun je bij het Kifid terecht. Dit is een geschillencommissie, waar Autoverzekering.nl ook bij is aangesloten. Het is daarnaast natuurlijk mogelijk om een gerechtelijke procedure te starten waarin uiteindelijk door de rechter een uitspraak zal worden gedaan.
Heb je een klacht over een verzekering?
Als je een klacht hebt over onze dienstverlening, dan kun je de klacht indienen via klantenservice@autoverzekering.nl. Binnen 2 werkdagen ontvang je van ons een ontvangstbevestiging en verneem je bij wie je klacht in behandeling is. Per e-mail laat de behandelaar weten in hoeverre je klacht gegrond is verklaard en hoe wij aan je bezwaren gehoor zullen geven. Wordt je klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan kun je terecht bij het Kifid.
Heb je een klacht over een verzekeraar?
Indien je een klacht hebt over een verzekeraar kun je het beste terecht bij de directie van de desbetreffende verzekeraar. Wordt de klacht door de verzekeraar niet naar tevredenheid opgelost? Ook dan kun je terecht bij het Kifid.
- Postbus 93257
- 2509 AG Den Haag
- Website: https://www.kifid.nl/consumenten/hoe-dient-u-uw-klacht-in
- E-mail: consumenten@kifid.nl
- Telefoon: 0900-3552248